skola snart :(

Hej :)
Denna dagen har varit ganska seg och regnig, och började med att jag satt fast i twilight boken ett bra tag och sedan kom min syrras kompis Emma - som i princip är som min syster hon med - hit och när syrran åkte till träningen vid tre, fyra nångång så stannade Emma och jag lagade fiskpinnar och makaroner, så vi käkade och tittade på tv, och sedan spelade vi monopol och sprang runt i ösregnet.

Nu sitter hon och tittar på någon film på disneychannel och jag sitter vid datan - filmen är knäpp och vi fattar ingenting, men vid nio ska vi beställa pizza och överaska jojo med att Emma fortfarande är här och ska sova över...

That's all for now!

Eller nej, förresten det är inte allt. Fick sms av Elin och våra nya scheman har kommit. 
USCH vad jag inte vill tillbaka till skolan! speciellt inte när jag såg schemat! :(
Om en vecka börjar vi imorgon! jag orkar inte........



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0