Sjukt nyttig....

....dag idag! - OBS uppfatta ironin!
Dagen började med pizza till frukost - de tre bitarna som var kvar från idag - och fortsatte med att jag, syrran och Emma åkte till Ica maxi och handlade. Vi handlade massa mer än vi först tänkt göra - bland annat slank det ner en massa godis, och ben&jerry glass, som jag utan tvekan kommer äta av ikväll! - och när vi åkt hem igen satte jag mig och käkade av godiset framför tv:n.

Klockan 15:03 (snarare 15:09, sen buss som vanligt) tog jag bussen ner till stationen och träffade Elin, Carro, Jossan, Anna och Marcus för att fika på Kungs!
Första gången vi allihop träffades på huur länge som helst!
Jag lyckades knö i mig en mochafrapino och en "mudcake" typ en chokladkaka, som blev min lunch för dagen.
Nu tog jag precis bussen hem, och tänkte sätta mig och käka godis - igen!
HJÄLP vad jag måste sluta äta socker! jag MÅSTE till gymmet!
Mysigt att träffa alla igen i alla fall! :)

När skolan börjar så ska jag införa godisförbud - i alla fall på vardagarna xD
Vi får se hur länge jag lyckas med det (Vi pratar om dagar snarare än veckor!)

Det var allt för mig, min godispåse väntar ju trots allt ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0