Nu är det gjort...

... Ja håret alltså. Brunt! väldigt mörkt!
På ett sätt gillar jag det, fast det känns inte till hundra% som jag...
Skulle vilja ha det i en mer rödbrun nyans, så om några veckor blir det nog det!

Dagen började alltså med att jag klippte och färgade håret och efter det åkte vi till Fjärås och badade i Lygnen!
Sjuuuuuukt kallt men i skulle vi!
Benen domnade bort och vi sprang skrikandes upp när vi till slut doppat oss!
Mer än det har jag typ inte gjort idag!
Men här kommer lite bilder! :)











Hoppas att det blir varmare nästa vecka som vädergudarna har lovat :D
Imorgon blir det Brännö! Då får det ta o bli fint väder oxå så vi kan steka på lite färg :P




Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0