Hold on, and reach for the sun

Sitter här och tittar igenom bilder på mammas dator, och hittade en massa roliga bilder från Paris och fick så sjukt mycke lust att åka ut och resa! Så härligt att vara i ett land där ingen förstår vad man säger när man snackar skit om dem - fast nackdelen är ju att man själv inte förstår vad dem säger när dem snackar skit om en tillbaka.. men det kan jag leva med. Så sjukt skönt att slippa tänka på att man kanske råkar träffa någon man känner när man går ut på stan - okej jag vet att jag är knäpp, men ibland vill man faktiskt inte stöta på nån!? eller hur??

Skolan börjar om lite mer än en vecka och jag blir deprimerad och stressad :( Usch!!
Anna och jag snackade om att tälta på onsdag, men nu verkar det som om det ska regna då, så då kanske det inte blir något, och jag hatar sverige och vårat så kallade sommarväder!!
Hoppas att det blir fint väder ändå så¨att vi kommer ut! :D

Idag åker Carro hem från norrland, och jag längtar efter att träffa henne igeen!! :D Ut och fika oss feta på espresso house ;)

Jag måste ta och köpa en ny foundation oxå! jag hade två stycken som båda var halvslut innan sommaren började, och under sommaren så använder man ju ändå ingen så jag måste ta och köpa en ny snart så att jag har en när jag blir blekare i ansiktet ;)

Idag har det varit grått och tråkigt hela dagen, och nu ska jag nog gå och leta upp lite kedjor och knappar och försöka få till ett halsband och örhängen :P sen klockan 19.00 så sitter jag och glor på kanal5! :)

Sen måste jag fixa middag till mig och syrran oxå, men det tar vi nog lite senare, för jag orkar inte just nu :P

Här får ni en glad bild från min födelsedag, när jag öppnade packet som jag hittade medans jag rotade igenom bilderna på datan! Ha en bra söndaskväll på er! <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Samma. Har fått en del kommentarer ser jag =)

2009-08-09 @ 23:12:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0