gymmet tar kål på mig

Hej där ute!
Jag är helt galet trött och sitter här och halvsover...
Anledningen till att jag är så trött är för att ja nyss kom hem från gymmet och även om jag inte gjorde alla maskiner som jag brukar köra så är jag helt galet slut i hela kroppen - kan bero på att jag gymmade häromdan o träningevärken inte riktigt hunnit försvinna än. Plus att vi cyklade dit o hem oxå.
Nu vill jag bara slänga mig i soffan med en gigantisk godispåse och glo på film, men nu ska vi visst och handla.

Får se hur det går med tanke på att jag knappt orkade shamponera in håret i duschen förut...

Wish me luck!
Puss!

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack! :)

den första bilden i din header finns det fler sånna bilder i bloggen ? :D

2009-08-04 @ 18:45:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: det ska jag göra ! :D

2009-08-04 @ 23:35:24
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0