Förbjuden att minnas - Livrädd att glömma

Var tillbaka i skolan idag igen, och mår mycket bättre nu :)
Dagen har varit ganska innehållsrik fast samtidigt väldigt normal.
Nu har jag fått min utökning av kurs oxå märkte jag när jag tittade på schemat, så imorgon blir det ingen sovmorgon, för jag måste till skolan och försöka byta lite... Hoppas att syo inte springer och gömmer sig som hon brukar göra när man behöver henne!

Raklade precis benen och nu tänkte jag måla naglarna!
Tänkte säga att jag börjat tappa intresset för att sitta vid datan, men det kanske är dumt att säga det eftersom det är just vid datan jag sitter nu...
Fast samtidigt så har jag börjat blogga mycket min dre än innan, inte ens en gång om dan, och jag orkar inte alls gå in på msn lika ofta. Det är typ bara facebook jag går in på för att checkla läget lite.

Efter skolan gick jag och carro till espresso house för att använda min Köp två betala för en kupong innan den gick ut så ja fick äntligen lite kaffe i mig, istället för  allt te jag druckit sen igår...

Bussen hem var jätte konstig och det lät typ som om han körde på ettan hela tiden för moton skrek så jäkla mycke... på tal om det måste jag ta tag i mig och börja fortsätta övningsköra!
det blir så jobbigt att börja igen när man väntar så länge som jag gjort nu.
Får försöka komma igång igen, och sen försöka skriva in mig på bilskolan och ta ett par lektioner med dem oxå :)

yes, det var nog allt jag hade att berätta om nu! nu ska jag som sagt måla naglarna, vi får se hur det slutar :P


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0