Denna dan...

... har varit så sjukt lång att den känns som tre dagar sammanlagt!
Började tidigt, 8.25 med Naturkunskap och vi träffar våran nya lärare, HAHA är allt jag kan säga om henne!!
Efter att lektionen slutat så fick jag för mig att det var lunch, men så fort hade inte tiden gått, utan det var Historia först.
Eftersom vi har Greta som är bland de bästa lärarna så gick det ganska fort och sedan gick vi och käkade lunch.

Vi hade hål så vi stack iväg och köpte present till Madde och Magda som har 18 års fest imorgon! :D Ska bli jätte skoj!

Efter rasten hade vi nästa nya ämne, som var religion, med en kille som hette nått på H.. tror jag? haha bra (Y)
Det gick ganska fort först, men sen fick vi en lapp med lite småsega frågor och då blev det lite tråkigt.
Efter religionen retades alla med mig för att jag skulle stanna och ha världens längsta lektion medans de andra fick gå hem och sova.

Vi började kulturhistorian med en trevlig överraskning att vi skulle åka in till Gbg och titta på fotoutställning, den enda som verkade glad var "hockylaget", alla andra var trötta och hungriga och orkade kände inte alls för att sätta sig på tåget, för att sluta senare än vi egentligen skulle gjort.

Men vi överlevde och det var ganska intressant faktiskt.. men ganska segt oxå, och när jag äntligen kom hem kolapsade jag  - efter att jag ätit lite då så klart ;)

Nu har jag lyckats pigga till mig lite (vääldigt lite!!) så jag orkar sitta här i alla fall :)
Imorgon har jag tack och lov sovmorgon och börjar typ halv tolv, sen har jag två lektioner och efter det blir det hem lite snabbt och sen till NRJ in the park, och efter det fest! :D

Simma lugnt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0