Paris i mitt <3

Med Eiffeltornet utanför vardagsrumsfönstret sitter jag och bloggar. Vi har precis ätit middag i lägenheten, efter en lång tröttsam dag.




Vi fick lite sovmorgon i morse, tills klockan åtta, eftersom flyget inte gick förren 12:50 Allt gick bra och ett par timmar senare var vi framme på Paris flygplats. Eller vi landade inte på själva flygplatsen utan på en liten sido flygplats, och vi fick ta en buss till den andra för att ta tåget in till centrala Paris. Efter tåget bytte vi till metro och där efter en metro till - inte kul med alla resväskorna och Paristrängseln på tunnelbanorna, men det gick.

När vi kommit fram väcktes minnena från sist vi var här, för fem år sen, och jag kände igen mig. Vi gick till lägenheten och efter att ha skickat upp väskorna i den
minimala hissen vandrade vi upp för de sex våningarna.

Helt döda vandrade vi runt i lägenheten lite, och sen bytte jhag tröja, och sen vandrade vi ner till mataffären för att handla mat och frukost saker, plus vatten då så klart.

När vi kom tillbaka till lägenheten fixade vi middag, och nu sitter alla lite överallt. Bredbandet ingår i lägenheten, och vi har datan med oss, så jag räknar med att logga in bland!

Här kommer lite fler bilder från dagen! :)

Den första bilden är från flyget när vi lyft och åkte över Kungsbacka! man kan till och med se mitt hus om man vet vart de ligger! Den andra filluren e min syrra på tåge in mor Paris, och den tredje e på Eiffeltornet när ljuset tändts!


Bonne nuit  //Matilda

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0