Nyttigt och gott!?

Har mått dåligt hela dagen, med bland annat ont i huvet och ont i halsen, men nu efter middan mår jag faktiskt lite bättre!

Eftersom ja va ensam hemma under middan lagade jag ihop lite av det vi hade i kylen o frysen, det blev inte särskillt nyttigt kanske, men gott va de i alla fall.



Det blev Kyckling, bacon och pommes med mangosås!

Skivade kycklingen, och delade baconen på mitten o så stekte ja dem! :)

Jag hade tänkt ha lite grönsaker till, men vi hade inga förrutom en möglig tomat som jag fick slänga, så det sket sig.

Så här blev resultatet!


Efter maten provade jag kläder inför imorgon, så nu vet jag vad ja ska ha på mig då! :)

Nu ska ja gå och mysa o se på film men min lilla syster som kom hem från träningen precis!

Puss på lilltån <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0