En lååång dag

Dagen började med väckning klockan åtta för att gå upp och duscha pch klä på mig inför dagens konfirmation.
Det var min kusin filip som skulle konfirmeras, och eftersom kyrkan varv så liten var vi tvugna att åka i god tid för att hinna dit o få platser.

Klockan 11 började konfirmationen och efter det begav vi oss hem till dem för att äta och fira. Det blev smörgåstårta, och sen nån timma senare mandeltårta. Klockan tjugo över fyra började jag bli stressad eftersom jag skulle vara hos Elin klockan sex, och madde o hennes mamma skulle hämta mig halv sex. Det tar ungefär 40 minuter att åka hem, och jag behövde packa min väska med sovsaker.

En kvart innan madde skulle hämta mig var vi hemma och jag slängde ihop allting i en väska. Lite senare begav vi oss iväg mot Elin och jag kom på att jag glömt packa ner en tröja att sova i. Jag hade bara mysbyxor me mig!

Det gick inte att göra någonting åt, och festen var den roligaste på länge med massa roliga människor!

Vi kom inte isäng fören vid tre tror ja, o sen gick det inte att sova i våran knarrande luftmadrass, så idag är en riktigt slapp dag!

Vi började med att städa upp, och sen vandrade vi ner och åt pizza på Nisses. Sen tog jag pendeln hem, och tittade på titanic och grät lite för migsjälv - i tre timmar...  :D


Tack Elin o alla som var där för en super kväll! <3 :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0