Välkommen till min nya blogg!

Hejsan!
Nu har jag som alla andra skaffat en blogg!
Ska försöka lära mig så snabbt som möjligt hur det går till med allt o så :)

Idag va det sista dan i skolan! Nu är det äntligen jullov! skit skönt ska det bli att bara slappa och ta det lugnt.
Fast ja ska ju jobba lite oxå, men det är inte fören efter jul!

Nu har jag alltså gått halva tiden på gymnasiet, bara resten kvar!
Har lite blandade känslor om det.. Min klass är så sjukt go, och jag orkar inte behöva fundera på vad ja ska göra efter gymnasiet. Men samtidigt längtar ja tills studenten! Så jäkla kul att åka runt på lastbilsflak o sjunga, och att äntligen bli FRI på rikitgt. Men det är ju ett tag kvar tills dess..

Det va nog allt från jag hade att säga i mitt första inlägg!
Ha det bra!
Pöss o kram

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0