Slideshow som inlämningsuppgift

 
Jag har i skolan fått i uppgift att göra valfri animering med actionscript, och sedan presentera den på webben. För att samtidigt kunna visa upp lite vad jag gör i skolan för  er tyckte jag det var kul att presentera den här på bloggen!
(Tryck på knapparna för att starta och stoppa mitt lilla bildspel!)
 
 
 
 uppdatering: tydligen kan inte animeringen ses av alla. Jag har testat själv med Safari där det inte verkar fungera. Crome funkar fint på min dator, men inte på en windowsdator jag testade. På windowsdatorn gick det dock att se den med Explorer. Kan ni inte se den så kanske denna länken kan vara ett alternativ för er:
https://sites.google.com/site/tildawebbredaktor/ 
Skriv gärna en kommentar om ni kunde se den eller inte, så vet jag vad som fungerar i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ser bara en svart ruta..

Svar: vilken webbläsare använde du?
Matilda

2014-09-17 @ 12:33:46
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Mami

Helt vitt för mig i paddan...

Svar: tror inte paddan har adobe flash player?
Matilda

2014-09-17 @ 19:14:39
Postat av: Mami

Funkar heller inte med paddan via länken.

Svar: nej fast återigen så fungerar inte flash riktigt som det ska med ipad då den inte stödjer det...
Matilda

2014-09-18 @ 19:52:16
Postat av: Johanna

Använder chrome på min Mac :)

2014-09-19 @ 00:44:36
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0