Lill-fredag

Idag har jag varit i skolan för första gången på över en vecka. Det är såklart skönt att inte behöva vara i skolan så ofta, men samtidigt tappar man motivationen och drivet lite när man inte har några rutiner att följa. 
Vi hade grupparbete och sedan handledning, och nu ska vi jobba hemifrån igen i ytterligare en vecka.
 
Efter skolan drog vi några tjejer och drack öl och snackade lite. Blev dock inte så långdragen men det var skoj ändå! Medans vi satt och drack så ringde chefen och frågade om jag kunde börja jobba tidigare på lördag, och pengar behövs ju alltid så jag sa ja. Nu ska jag plötsligt ta 06.19 tåget till jobbet på lördag morgon. Inte taggad på den! Men pengar som sagt...
 
Nu ska vi tydligen ha myskväll för Lukas ska vara ledig imorgon, så vi tar helg idag. Skönt det, för jag kommer ju knappt hinna träffa honom under hela helgen sen!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0