Even the best fall down sometimes, even the wrong words seem to rhyme

Vi hade en riktigt rolig kväll i fredags, och det kändes verkligen när vi vaknade igår morse. USCH va vi mådde dåligt. Aldrig mera dricka, gånger tusen. Jag hade gjort nått med moin fot så jag kunde knappt gå.
Sjukt ont i hälen, så när jag väl behövde röra mig så fick jag trampa på tårna. Det känns lite bättre idag i alla fall. 
 
Så igår kollade vi film hela dagen, käkade pizza och sedan vandrade vi ner till affären och köpte soppa med vitlöksbröd till middag och glass till efterrätt.
 
Så grymt skönt att vakna upp och må bra, och veta att det bara är söndag och vi är lediga hela dagen idag med.
Vi började morgonen med att titta på OS-stafetten där sverige vann. Nu spelar Lukas lite fifa och jag tänkte kolla lite serie och ikväll blir det en sväng till Kungsbacka för att titta på Arsenal-matchen på Black Pearl. Mycket sport idag. Men så blir det när man har en sportintresserad sambo...!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0