Finsittning

Igår var det finsittning, och jag hade nog lite höga förväntningar tror jag. 
Vi hade en trevlig kväll, men det blev inget ordentligt drag. 
Vissa bord som satt hela institutioner verkade ha skitskoj, men vi som bara var tre från våran klass där satt mest och chillade på det.
 
Efteråt skulle vi gå ut på en klubb, men kön var ett helt kvarter lång (Jag har seriöst aldrig sett en längre kö in på någon krog!) så vi bestämde oss för att åka hem istället.
 
Lukas bestämde sig för att åka hem till mig mitt i natten, go som han är, så jag väntade på hans tåg och vi fick sova ihop några timmar innan han skulle upp och jobba.
 
Idag känner jag mig lite förkyld, men jag försöker plugga på lite nu för i eftermiddag har jag massa planer!
 
Vaknade upp till denna mysiga lappen i morse <3
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0