Painting my nails...

Haha är man ivrig att blogga när man börjar skriva i lösenordsrutan innan man ens loggat in??
 
God morgon, i alla fall. Det är inte mitt lösenord om ni ville veta!
 
Har varit vaken i en och en halv timma och målat mina naglar. Är ledig i en hel vecka - om jag inte blir inringd eller nått då, så jag får passa på! Blev hyfsat nöjd. Inte riktigt så som jag ville ha det, men det var länge sen jag målade små pilliga saker så jag är lite ostadig på handen...
 
 
Haha på tal om instagram så måste jag visa en bild därifrån!! Gissa om jag fick en liten chock när jag såg detta häromdagen! Dock var det inte på en och samma bild, men rekord!! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0