morning!

Inatt drömde jag alla möjliga konstiga drömmar!
Jag var på Tenneriffa och allting var förstört. Det var lerigt i polen, alla palmer var döda osv.
Men vi skulle locka dit turister ändå. knäppt!
Sedan var jag plötsligt tillbaka här, och jag skulle åka ifrån dem men ingen visste vem som skulle köra mig till flygplatsen.
Tillslut kom jag i alla fall dit, och plötsligt var jag på flygplatsen hos Helena, som mötte upp mig i en bil som hon lånat av någon.
Vi pratade om jobb, och jag sa att jag inte hade hört något, medans hon hade pratat med chefen och skulle jobba under julen.
 
När jag vaknade och gick in på mailen så hade jag komiskt nog fått mail av chefen! haha!
Så nu har jag tydligen fått lite tider. Vet dock inte exakt när, det får jag kolla när jag är hemma sen!
 
Det blev ingen tur till baren igår, alla blev för trötta så vi hoppade det!
Nu ska jag fixa frukost, och sedan blir det jobb!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0