Vad som hänt sen sist...

Jag ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen!!
Har varit några hektiska (men roliga) dagar, och jag minns knappt vad jag skrev sist jag bloggade!

I tisdags var det Johannas student. På morgonen körde jag henne till champagnefrukosten och efter det körde jag till posten och hämtade ut hennes present på posten. Snacka om att den kom i sista sekunden!!
Hem och slå in paketet, och sedan duscha och fräscha upp mig.

Promenerade hem till mamma och pappa och hämtade bilen. Körde till maxi och köpte två tårtor. Körde hem och lämnade tårtorna, och sedan körde jag ner till åsa och hämtade två andra tårtor. En timma senare var jag tillbaka och då var det bara att hugga in på förberedelserna. Pynta, plocka fram, ställa iordning och så vidare.

Vid klockan ett vandrade jag, Veronica och Cristian plus vovven ner till skolan. Utanför mötte vi en galen Johanna, och sedan gick vi till baksidan för att vänta på att se henne springa ut.

Hemma igen efter utspringet så var det mer förberedelser, plocka fram mat, och sedan åkte jag ner och hämtade hem jojo från flakturen.

Det var min sista insats som chaufför, så efter det fick även jag hugga in på champagnen.
Sedan var det mat, tårta och prata med släkt och vänner som gällde.
och tillslut åkte en lycklig tjej iväg för att festa hela natten.
Var så galet trött när kvällen var över!!

Dagen efter vaknade jag upp hemma hos mig, och vandrade återigen hem till föräldrarna. Där blev det frukost och chill i solens försök att kika fram.
Vi promenerade net ill innerstan och tittade lite på invigningen. Jojo var ändå inte så sugen på att vara sällskap. Inte så konstigt det, efter gårdagen, och med vetskapen om att hon fått en sprillans ny mac att leka med.

Så jag hängde hemma hela dagen igår, och idag har jag jobbat! Nu har jag precis lagt över bilderna från i tisdags på datan, så jag ska kika igenom dem och redigera lite och sedan ploppar dem upp här.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0