The vow

Jobb 8-18 igår, och sedan direkt på 18.19 tåget in till Göteborg.
Där blev det fika och bio med Carro, Marcus och Anna.
Vi såg The Vow, väldigt mysig film, men lite konstigt slut. Fast det brukar ju vara det på sådana filmen har jag kommit fram till. Men helt klart sevärd!!
När jag kom hem så hittade jag totalt sex eller sju silverfiskar som sprang runt på mitt golv. Så det var bara tt springa och hämta papper och mosa dem.
Nu på morgonen har jag diskat en jäkla massa disk, och dammsugit hela lägenheten, så förhoppningsvis så ska dem små äcklena inte hitta något att äta här inne, och dö. usch va hämsk jag låter, men dem är ju faktiskt ett tecken på att det är fuktigt och smutsigt, och det är ju inte särskillt fräscht!

Nej nu måste jag göra mig i ordning för jobbet för om typ en timma börjar jag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0