so how come when i reach out my fingers, it seems like more than distance between us

Är trött som bara den.
Väckning 4:50 två dagar i rad gör en lite sliten.
Men jag har hyfsat korta dagar, så ska inte klaga!

Idag efter jobbet berättade jag för chefen att jag sökt in till skolan till hösten. Han tog det bra, fast han visste redan om det! Så nu håller jag bara tummarna på att jag kommer in också!!

Sedan fikade jag med Carro. Mycket mysigt att ses!
Sedan blev vi båda väldigt trötta och åkte hem.

Skattepengarna har kommit, och dem plus lite till åkte direkt in på sparkontot!
ååh jag är så sugen på att dra någonstans i sommar!
Ska hålla utkik efter bra ställen med bra sistaminutenpriser hela semestern och om något grymt dyker upp så drar jag ASAP!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0