But ever the sun sets in pradise

Beställde hem två klänningar och en bikini igår. Är så himla sugen på att shoppa, men när jag väl går i butikerna hittar jag inte det jag vill ha.
Självklart vill jag ha shorts och linnen och en massa sånna somriga kläder, men det har jag ju redan så mycket av. Så det jag letat efter de senaste dagarna är klänningar. Men det hittar jag inga bra. Så jag får hålla tummarna på att dessa passar när jag får dem!

Mest skulle jag vilja ha en klänning som är kort där fram och längre där bak. Har hittat några fina, men ingen har sett riktigt bra ut på. sånt är så typiskt. Man hittar aldrig det man vill ha, när man vill ha det.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0