on a rainy friday

Som sagt efter gårdagsens shopping åkte vi hem till mamma och pappa och min moster kom och lämnade av vovven. Dem skulle in och parta i Göteborg och behövde någon som passade hunden åt dem.
 
Vi började med att färga mitt hår, som nu är något ljusare än innan, och efter det gav vi oss ut i ösregnet på en långpromenad. Dyngsura kom vi tillbaka och åt middag. 
Det luktade blöt hund i hela huset resten av kvällen eftersom yuri passade på att ligga lite på altanen emellanåt.
Syrran och jag kollade på serier och en tråkig film, och jag målade naglarna.
 
När jag skulle hem lämnade jag bilen hemma och mamma tog med Yuri ut på en kvällspromenix.
När vi skulle skiljas åt satte sig Yuri ner och tittade efter mig. Han ville inte resa sig. söt hund!!
Så när jag nästan var utanför synfältet från dem så reste han sig äntligen och följde med mamma tillbaka hem.
 
Väl hemma kom jag på att jag glömt det jag köpte i min bil, men får helt enkelt hämta det sen!
 
Ett paket låg nedanför brevlådan vid dörren när jag kom hem. Det var en kylväska som vi samlat ihop streckkoder för att få, för hungefär en-två månader sedan, men bättre sent än aldrig! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0