April april din dumma sill

Hade en mycket rolig kväll igår, men mina fötter och det kalla vädret höll på att döda mig. Seriöst.
Mina tår gjorde så oooont! Det gick typ knappt att gå, och dem är fortfarande ömma nu oxå.

Fick sovit länge i alla fall. Vaknade vid tio över åtta, trodde att klockan på väggen visade typ tjugo i två. Tittade på mobilen och somnade om. Sedan vaknade jag kvart i två. Och då var den verlkligen det. Skönt att få sova länge, men det kommer antagligen bli lite jobbigt att somna ikväll...

Åt kyckling, höll på att spy. Så istället har jag bara ätit godis och popcorn.
Känner för att gå och handla en massa goa saker, men orkar inte resa mig från soffan.
Så jag sitter här och överväger med mig själv om hur jag ska göra. Men tror latheten vinner faktiskt.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0