La gente esta muy loca

Så var det måndag, och klockan fyra börjar jag jobba!
Känns lite jobbigt. Det känns som om jag glömt allting. Men jag får hoppas att allting kommer tillbaka när jag väl kliver in på jobbet!

Ute är det soligt, men jag sitter inne och laddar upp bilder från resan på facebook!
Man kan ju faktiskt inte klaga på att jag är inomhus när jag varit ute i princip en hel vecka i sträck!

Jag har en massa saker som jag "borde" göra, typ ta bort nagellacket, packa ur resväskan så jag får tvättat lite, ta bort mitt halvslitna nagellack osv... men jag tar det "sen"!

Jag får inte glömma att äta innan jag ska jobba heller... jag är helt ur rutin! så det ska bli skönt att få tillbaka den lite faktiskt!

Nej, nu måste jag fortsätta med allt som ska göras ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0