I min fantasi rullar vi runt bland mjuka kuddar

Hade en mysig fika på espresso house. Vart annars lixom!?
En mysko snubbe kom fram och började svamla om hur vi levde i en fantasivärld eftersom vi kunde sitta där och fika medans han precis hade "räddat" 20 ryska tjejer från att bli nerdrogade och ihjälknullade... ja han var polis han! så det så!

Jo visst är det tragiskt att sådant händer, men det kanske snarare är dem som lever i en helvetes version av världen än vi som lever i en fantasivärld. Hade vi levt i en fantasivärld hade vi knappast behövt jobba för att kunna sitta där och fika. Världen är tyvärr inte rättvis, men den blir knappast bättre av att han stör oss i våran fika med att sätta sig ner vid vårat bord och tränga sig på med att påpeka sådana hemska saker.

Med det sagt så tänkte jag försöka gå och sova nu, för jag ska upp tidigt och slita för att kunna fortsätta leva i min lilla fantasivärld! klockan ringer 06.00!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0