Julekos

Man har ju mått bättre i sina dagar.
Fruktansvärt ont i magen när jag vaknar. Och det höll i sig i flera timmar. Väl på jobbet började det sakta gå över och istället tog en jobbig huvudvärk plats. Den huvudvärken har jag sedan haft resten av dagen.

Nu ska jag försöka tagga om för det är dags för utgång!

Igår hade vi som sagt julmys hemma hos anna. Vägen dit var ett äventyr. Det blåste värre än storm, och regnet öste ner. Men fram kom vi, och vi drack glögg och åt goa grejjer, och sedan hade vi en julklappslek. Väldigt skoj vare!
Bild från hockeyn härromdagen
Julmys!
Presenterna som jag hade halvvägs in i leken när man skulle öppna paketen. Jag fick ljuset och Riesen i slutet men pennan blev jag av med.  Vi blev riktigt tävlingsinriktade där ett tag. De populäraste paketen var typ ljuset jag fick, en mugg, blåsbubblor och en nyckelring.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0