Jävla väder.

Usch vilken hemsk dag!
Eller så hemsk va den inte, men sjukt jobbig i alla fall!

I morse var här världens jäkla frost. Motorvärmaren hade inte gått igång, och bilen var som en isbit. Till och med motorvärmarsladden satt fastfrusen! Sedan kom jag till bildörren. Först gick inte ens nykeln in, men efter att ha sprutat i lite lås-grejs så gick den in. Men det gick inte att vrida om. (jag har ju en sån gammal bil där man måste vri om nyckeln för att låsa upp) Så jag provade alla tre låsen, men det gick ingenstans.

Det slutade med att mamma, som som tur var inte hade hunnit åka ännu, fick köra mig till jobbet.

Jobbet gick bra, men sedan fick jag åka buss och gå hem. Hemma drygt en halvtimma senare än jag varit om jag tagit bilen, och hungrig som aldrig tidigare... inte ätit sedan halv åtta i morse, så nu väntar jag på att maten ska bli klar i ugnen.

Humöret är la inte på topp, men jag ska försöka tagga om för om en timma ska jag vara på tåget in till Gbg, och sedan ska vi på hockey!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0