Håller tummarna!

Så var det fredag igen och denna veckan har bara flugit iväg.
Jag  jobbar 13-20.15 idag, och efter det kanske jag ska på after work. Får se om jag orkar.

Det är redan December oxå! Och än så länge syns inte en enda snöflinga. Förutom dem som dem sprutade ut ur en maskin utanför Arkaden igårkväll då... men dem var ju inte riktiga!
Det är ganska skönt att det typ fortfarande är 8 grader ändå! Inget skrapande på bilen, inget halkande i korsningar och man kan gå ut utanför dörren utan att frysa ihjäl.

Nej, så länge det inte regnar så känns vädret ändå helt okej. fast lite snö hade varit mysigt... i alla fall runt jul!

Nu ska jag hålla tummarna och vänta på ett samtal. Hoppas Hoppas Hoppas!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0