Utgång

Hallå där ute.
Det blev en riktigt lyckad kväll igår (i natt)!
Vi började hemma hos Carro, och sedan tog vi tåget in till Gbg och gick till Trädgårn.
Det var världens kö, men vi lyckades "flörta in oss" så vi hamnade ganska nära ingången, och vi hann in gratis.
Väl där inne gick tiden jätte fort, och vi dansade och hade oss.

Vi avslutade kvällen på donken, där vi satt tills de i princip slängde ut oss. och så tog vi första tåget hem. 05.17.
Jag var den enda kvar på tåget när jag gick av, men det var desto fler som skulle med tåget tillbaka mot göteborg.
Sedan vandrade jag hem, det var iskallt, men ganska ljust i alla fall så jag slapp vara rädd.

Sedan somnade jag nog lite efter 6, och vaknade idag vid 12.
Nu har jag tittat på Avatar och käkat popcorn, och jag tänkte fortsätta dagen på ungfär samma sätt.
En slappisdag helt enkelt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0