Idol

Alltså jag tycker de visar en ganska dålig sida av Gbg. I Stockholm fick man knappt se de dåliga, och i Göteborg visade de bara korta klipp på de bra och långa på de dåliga. Lite tråkigt tycker jag.

Ungefär som förra året då Nicklas Hocker var med och tävlade. Han gick i min skola, och inte för att jag känner honom, eller tycker att han skulle varit med mer eller så, men vi tar honom som ett exempel. Man såg knappt något av honom förens jätte sent i programmet Det är ganska tråkigt att de riktar in sig så på bara vissa personer tycker jag, och sedan vet man knappt om andra personer som tar sig mycket längre!

Japp det var det jag ville säga!


En av dem som jag tyckte utmärkte sig mest än så länge:


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0