Varmt och vårigt

Idag var det 12,4 grader när jag gick hemifrån! :D
Helt underbart! Så det blev på med vårjackan, och sedan gick jag och kisade hela vägen till skolan.
Kunde ju passat på att inviga mina nya solglasögon men så långt han jag inte tänka.
Jag tänkte inte vara på skolan så länge, men blev fast där i typ tre timmar.

Men nu är PA:t klart! :D
Sjukt skönt!
Får hoppas att allt går bra o så imorgon, och att Johan inte tycker att jag behöver fixa något mer med det.

Efter skolan kände jag att jag fick prova ballerina kladdkakorna som min syster höjer till skyarna.
Jag måste säga att jag blev chockad. Grymt goda om man doppar dem i mjölk, annars sådär.
Har ni inte provat så gör det! MUMS!  :P






Idag är det ju som ni kanske vet våffeldagen, så jag hoppas på våfflor till middag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0