härligt att vara ledig...

Hej där ute! (Känns som jag börjar så ganska ofta?)
Har fått en hel del gjort på Projektarbetet, och tänkte fortsätta lite nu.
Tog en trevlig fika med Carro och Anna, efter att anna hämtat upp oss båda med bilen!
Snart blir det roadtrip!? ;O

Vi satte oss på Espresso house, och efter kanske en timma så vandrade Marcus in. Han och Jossan skulle arbeta med sitt Projektarbete där över en fika. Vi satt och snackade ett tag och sedan gick vi och handlade lite mat med Anna, och hon skjutsade mig till träningen. <3

 Jag och Emma gymmade på, och efter gymmet tog vi bussen till Hede där vi träffade syrran och Frida och så köpte vi godis för 29.90 kr kilot! :D

Nu är jag hemma igen och sitter med godispåsen i sängen...

Men nu, PA!

Kommentarer
Postat av: anna

tack sötis till förra inlägget :D (gick inte att kommentera där) hihi pusss på dej <3

2010-03-24 @ 19:07:28

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0