Fredag hela veckan... eller idag iaf.

Hej där ute!
I morse när jag vaknade var jag galet trött, men efter kanske en halvtimma märkte jag hu ljust o härligt det var fast klockan bara var typ halv åtta och jag kom på mig själv att bli jätte glad och hoppade runt och sjöng...
Jag fastställer nu detta som att våren är här! :D
(Även om det var -14 grader i morse...)

Resten av dagen bestod av engelska och ett besök på hemköp för att inhandla godis.
Sedan blev det natur där vi laborerade med hur laktostabletterna funkar på mjölk. Lite kul att veta eftersom min syster är laktosintolerant ;) Sedan blev det svenska och det gick ganska fort.

Nu är jag hemma, och planerna för kvällen är i full gång att spikas!
Så see ya later! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0