En fredag

Väckningen var på, men jag vaknade tidigare eftersom en lastbil kom förbi på gatan och lämnade massa grus till grannarna. Jag cyklade ner till arbetsförmedlingen, bara för att få reda på att det inte är något möte under sommaren. Det visar sig att hon har skrivit fel datum på lappen hon gav till mig. Jag skulle varit där den 23 juni.

Jag gick till gymmet, kände mig ganska otränad. Men det var grymt skönt att få svettas lite. Det var knappt några människor där heller, vilket gjorde det ännu bättre.

När jag hade cyklat hem höll jag på att dö av utmattning, och efter det har det blivit en del tv tittande...

Det är min dag so far!

Hoppas ni har det bra där ute!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0