Ledig kleemensdag

Igår var vi lediga och eftersom vi var tvugna att filma in våran film blev det en heldag med Kleemens! <3

Vi körde igång klockan 13:04 när Anna och Carro stampade in i min hall. En halvtimma senare eller så kom marcus med kameran, stativet och lille Kleemens, våran maskot.

Det blev Marcus som fick börja filma, så vi gjorde om köket till ett café och sedan ägde jag och Anna som skådisar, efter en lite hackig början - där jag glömde av mina repliker.

När vi äntligen var klara hade Carros mage kurrat så länge att vi fick ta lunchrast och vi ringde ner till Campinos och betsällde pizza. När vi hämtade pizzan förljde lille Kleemens med och vi fick gratis drickor - tack vare Csn kortet!
















Medans vi satt och käkade i mitt kök dök Elin och Björn upp o hälsade på, och när vi ätit klart fortsatte vi att filma.
Det va min film som skulle filmas, och Carro och Marcus lyckades inte ens sätta två repliker efter varandra ;) <3

Kul hade vi och det blev massor av skratt!

Vi filmade nog cirka fyra timmar totalt och vi hann inte ens bli klara med två filmer.
På fredag kommer fortsättningen, och på tisdag nästa vecka får vi antagligen spela in de sista!
Hoppas verkligen vi blir klara då!

Kommentarer
Postat av: Emmmmpa

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN :D (idag)

2009-05-06 @ 19:30:17
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0