Glykossirap^^

Inte har jag färgat håret än inte.. men jag SKA! imorgon faktiskt :D
Hade velat göra det ikväll men kan inte själv o mamma ville inte göra det nu...

Tänkte visa er resultatet på min lilla om möblering i mitt rum igår kväll! :)

Före:


Alla hyllor nästan tomma!


Roliga saker ja hittade medans jag städade:



Allt hamnade på golvet istället...


Sådär går det när man lägger saker på golvet...


Efter:
(Ja förutom att jag inte packat in alla saker då)






OBS. Plantera om kaktusar sticks!

Okej så nu ska jag berätta lite om min dag idag då...

Jag var riiiiktigt duktig och gick upp klockan åtta för att vakna, käka frukost och klä på mig träningskläder, och sedan cyklade jag och syrran ner till gymmet för att vara där när de öppnade klockan nio.

Vi var där typ två minuter över, men Emma skulle oxå med, vilket jag fick veta typ tjugo minuter innan vi cyklade hemmifrån med en kommentar av syrran "jaha det glömde jag säga ja"
Så vi fick sitta o vänta på henne i en halvtimma och under den tiden myllrade det in folk!

Hallå?? vilka normala människor är uppe så tidigt på sommaren? -ja förutom vi som ville vara för oss själva på gymmet då + att jag behövde vara hemma o duschad klockan tolv då..

Vi kämpade på som galningar där inne och emma kastade runt sin vattenflaska som hon hela tiden glömde stänga så det flög vatten runt oss.

Efter det skulle vi cykla hem och emma - som åkte moppe - åkte bredvid oss och gjorde fula grimaser åt oss och härmade oss när vi kämpade oss upp i motvind för alla backar.

När vi nästan var hemma och jag lyckats ta mig upp för heeeela den förbannat långa och branta backen hem (den blir ännu brantare om man gymmat för första gången på typ fyra veckor precis innan) så kunde jag knappt andas och jag var tvungen att gå av cykeln och leda den en bit.

Men vad händer inte då? Jo det börjar ös regna, och jag menar inte lite utan hela jäkla himlen öppnar sig och jag kan inte se något. Jag hoppar på cykeln och cyklar den sista biten hem - helt blind.
När jag stannar cykeln utanför huset och kommer in så rinner mina kläder och mitt hår droppar. Det kändes som om jag precis duschat med kläderna på.

Skönt att komma in i den varma duschen hemma!

Jag drog på mig lite kläder och sedan gick jag ner till kungsmässan för att träffa anna.
Vi käkade lunch, fikade på espressohouse, köpte godis och snackade skit ;)
Mycket roligt! :D
Fick köpt ett linne oxå. Inte den färgen jag ville ha, men gillar modellen och det kostade bara 49 kr så.. :P


Nu orkar jag inte skriva mera, och jag tror knappast att ni orkar läsa så mycket mer om ni tatt er ända hit!
Fast ja måste bara berätta att - jag har ju möblerat om så att jag har väggen på andra sidan sängen än vad jag är van vid - så när jag skulle gå upp i morse höll jag på att krocka med väggen xD

Nu vet ni! Imorgon SKA jag färga håret och så kanske det kommer upp nån bild på det!? vi får se :P

Godnatt på er! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0