"Rubrik" ^^

Förlåt för min dåliga uppdatering!
Igår blev det Gbg med familjen. Först satt vi på en tappasbar som heter "Que pasa" och mös lite, och sedan åt vi middag på Hard rock, riktigt gott! :D

Efter det blev det bio! Jag och syrran tittade på Harry Potter och mamma o pappa gick på Änglar och demoner.

Min mobil var urladdad så ja satte i laddaren innan jag gick och la mig, och jag drömde att jag tagit ur laddaren och lagt tillbaka den där jag brukar ha den, och sedan när jag vaknade så hade jag gjort det oxå.. ^^
Fast jag har ju gjort konslitagre saker i sömnen! som till exempel en gång på finlandsbåten för en massa år sen så försökte jag ta mig ut ur hytten i bara underkläder - men mamma lyckades övertala mig att gå tillbaka och sova, när hon fattat att jag gick i sömnen.
Som tur är har jag lagt av med att gå i sömnen (!??) nu och pratar mest en massa.

Idag har jag inte gjort mycket alls, blev en massa fotande på humlor - typ 380 kort  - som jag håller på att ladda över till datan. Vi får se hur många av dem som blivit nått bra! Kanske slänger upp nån bild sen :)

Puss&kram på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0