knäppo

Hej på er!
Har haft en ganska seg dag som började med att jag tog tre påsar fyllda med pantburkar och vandrade ner till hemköp och pantade dem. Hade knappt hunnit vakna när jag gick ut, men eftersom vädret e så tråkigt o kallt så vaknade jag till under min lilla promenad. Det blev 64 kronor i pant och jag köpte en tidning (bara för att man fick med "Ps. I love you" filmen) och tuggumi och vandrade tillbaka hem. När jag kommit ut ur affären möttes jag av en buss med ett fotbollslag i, så nu är Gothia igång igen.
När jag kommit hem käkade jag lite frukost/lunch och sedan satte jag igång filmen. Sjukt bra e den och jag satt och grät för mig själv. Efter att ja hade kollat klart på filmen hade jag inget bättre för mig än att sätta mig och läsa ut min bok. Medans jag gjorde det började jag grina igen - bara för att hunden i boken dog och jag tänkte på min lilla vovve som dog för snart fyra år sen.
Jag vet inte va de e med mig men jag har la en känslosam dag eller nått :S länge sen ja grät så mycke som ida!

Efter att boken va slut fick jag ett knäppt infall och gick och rotade fram en massa målarfärg och satte mig och målade på en av buddagubbarna jag fick på restaurangen igår - snacka om att jag måste skaffa mig ett liv! - det slutade med att han blev sjukt lik alexander från Turkiet! (Våran "bästa vän" och restaurang ägare) Här får ni några fina bilder på mitt målar infall. 



Före - efter


Nu är jag hungrig och borde nog fixa lite midda till mig!
Puss på stortån!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0