HMIB-tröjan

Fy fasen va glad ja blev alldeles nyss!! :D

Jag spårang runt och letade efter en svart kofta som ja tänkte ha på mig till bion ikväll, men hittade den inte så jag började rota i garderoben bland kläder jag typ aldrig använder, och där helt plötsligt får jag tag i något svart och drar ut den.

Plötsligt ser jag vilken tröja det va - Det va Help me I'm blond t-shirten - och jag blev så sjukt glad! Snacka om efterlängtat och kärt återseende. Nu kan jag råka ha på mig den samtidigt som Elin igen!

Jag vet inte hur jäkla länge jag letat efter den -men flera månader i alla fall! jag hade till o med gett upp och accepterat att jag hade glömt den nånstans!



Nu ska jag fortsätta leta efter min kofta igen men ja tror att ja kanske får ta nått annat på mig för den verkar inte vilja bli hittad! Sen blir det bio med tjejerna! The proposal! :D

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0