Nagellack med ost och skinka

Heej :)
Skön dag ida! Sov till klockan tio och sedan gick jag upp för att göra mig i ordning för min enda lektion idag. -Spanska.
Kännde mig inte jätte pepp, men tänkte att det va schysst mot Madde att gå för hon gillar inte att gå själv. Tio minuter innan jag skulle gå kom ja på att jag tagit bort mitt nagellack. Så jag gick och målade naglarna. Det blev rosa!

De som känner mig kanske har märkt att det inte är särskillt ofta man ser mig utan nagellack. jag har i princip alltid det, och om jag inte orkar så har jag alltid genomskinligt! Det är en av mina konstiga saker som jag har för mig, men det känns så naket att inte ha nagellack. xD

Ja i alla fall sen gick jag till skolan, och det första jag ser  när jag kommer in är Madde och Elin som har jackorna på sig.
Jag gick fram och frågade om de skulle gå, och de svarar ja, så Madde dissade mig och jag fick gå själv på spanskan istället. Tjoho!
Nej men det gick ganska bra ändå, vi hade ett skriftligt förhör på boken vi läser och sedan hade vi lite hörövningar.
Efter spanskan gick jag och Marcus och bokade bion. Så det blir alltså Bolt 3D idag klockan 21:15!
125 spänn kostar det! Svindyrt! Men jag få överleva.
När vi bokat gick jag hem och käkade varmamackor och varmchoklad till en sen lunch :)

Skinka och ost med oregano blev det i mackorna och ketchup till, och varmchoklad med kakaopulver och glass i! :D

Så ikväll skall jag alltså på bio och tills dess vet ja inte vad ja ska hitta på för nått...
och Imorgon skall jag gymma med Jossan!  Då är det fredag! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt naglack! (:

2009-03-06 @ 17:46:06
URL: http://thisismee.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0