shoppingtur med mami

Hejsan där ute!
Idag efter skolan blev det först lite rundvandring på Kungs med Anna och Carro, och sedan blev det tåg och buss in till mammas jobb, för att sedan åka mot frölunda torg.

Där skulle det bli julklappsshopping, men det blev nog allra mest till mig själv... *mummel*
Men jag kör på att handla julklapparna på lördag, nu har jag i alla fall hunnit tänka lite på vad jag ska köpa till folk.
Jag och mamma fick inhandlat hårfärg också, så nån gång snart blir det förnying av hårfärg... det behövs för jag börjar få en ganska stor fin utväxt...

Riktigt mysigt var det i alla fall också, även om jag misslyckades lite med målet ;)

Fick köpt en klänning till julafton, och några par leggings också.
Och sedan blev det en vårjacka typ, och en tröja som hon i affären lyckades lura på oss för extrapris... :P

That's all för idag!
Pusshaaj

ONE day to goooooo! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0