Alltså nej!

Men nej!!
Ja vad behöver datorn göra när den uppdaterat och installerat??
Jo starta om... suck!
Och sedan när jag ska fortsätta titta på min film, vad tror ni datorn tycker då??
Den tycker att jag tittat på film på deras emsida i 54 minuter och att jag nu måste vänta i 40 minuter eller bli medlem o betala en massa.
Jag hade faktiskt bara tittat i 23 minuter dumdata! :(

Jag orkar inte mera... kanske ska hitta nått annat att titta på istället...


Ganska skönt att vid det tillfället man ska byta om till pyamas upptäcker att man faktiskt aldrig tog av sig den på morgonen, och att man inte alls behöver byta om! :D
Detta blev alltså en så kallad pyamas dag...
en dag framför datorn bland annat... fast inte hela dagen FAKTISKT!!

Pappa: Har du suttit vid den där (datorn) hela dagen?
Jag: va?
Pappa: Ja har du suttit där hela dagen eller?
Jag: Nej
Pappa: eller hur har hon johanna!?
Jojo: ehm.. va?
Pappa: har hon suttit där hela dan?
Jojo: nej

Jag har faktiskt tittat på tv oxå ...o så!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0