Vem vet vad vi gör om sex år?

Det var ett tag sedan jag uppdaterade senast. Intresset för bloggen har lixom svalnat lite, som det mesta gör efter ett tag. Det är trots allt 6,5 år sedan jag startade den. Mycket har hänt sedan dess.
 
Om någon hade kommit fram till mig 2008 och berättat att jag skulle vara sambo och ha KATT(!!) om drygt sex år hade jag skrattat. Jag har aldrig varit kattmänniska, och 2008 hade jag inte ens flyttat hemifrån, så hur skulle jag då kunna föreställa mig att vara sambo? 
 
För sex år sedan gick jag andra året på gymnasiet, idag går jag andra året på högskolan. Så mycket har hänt sedan dess. Resor jag aldrig trodde jag skulle göra exempelvis USA som volontär och roadtrip i USA med min syster. Jag har flyttat hemifrån, först till en andrahandslägenhet i Kungsbacka, och sedan till en förstahand i Göteborg. Jag har träffat världens underbaraste kille, och dessutom varit sambo med honom i 1,5 år. Vi har tillsammans skaffat oss världens sötaste och mysigaste katt. Jag har börjat på högskolan, och klarat mig i två år utan studielån....
 
Det är lite spännande att tänka så, speciellt om man tänker åt andra hållet. Vart kommer jag vara om ytterligare sex år? Vart kommer jag bo, vad kommer jag jobba med och vilka intressen kommer jag ha?
 
Från 2008 till idag:
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0