Home again

Vi har haft en bra, men ganska molnig semester. Solen kom samma dag som vi skulle åkahem, vilket betydde att vi låg och pressade i två timmar innan vi skulle med bussen till flyget.
Lite bruna lyckades vi bli, men inte alls i den utsträckningen som vi hade hoppats innan. Frukostbuffén var dock drömmen, och hotellet var jättefint. 
 
Borta bra men hemma bäst, speciellt när vädret är sådär och man har en liten katt och en älskad pojkvän där hemma så var hemlängtan total när veckan led mot sitt slut. 
 
Idag har jag en hel del föreläsningar och annat att ta ikapp. Dock har jag en gnällig katt som stör hela tiden, vilket leder till att jag pausar mer än jag lyssnar. Jag fixar en leksak, och inom fem minuter har han lyckats tappa bort den under något opch går runt och jamar klagande tills jag fixar en ny leksak. Bästa var när jag satte på videon med fåglar till honom på ipaden. Då låg han förundrad och tittade på den, tyst, i tjugo minuter!
 
Nej, back to plugg! (Ska försöka slänga upp lite bilder någon dag när jag lagt över dem till datan)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0