you only need the light when it's burning low, only miss the sun when it starts to snow

Det har varit en helg med jobb, födelsedagsmiddag, brunch och mer jobb.
Nu är det tillbaka till plugget och dags att sätta igång på kursens sista (och största) uppgift.
Denna kursen har gått sjukt fort, och jag börjar stressa upp mig för denna terminens sista kurs som innebär att jag ska hitta ett företag att hjälpa göra om sin webbplats. 
 
Jag vill såklart passa på att få lite kontakter i det sammarbetet, samtidigt vet jag att jag måste ta en webbplats som är ganska ful/inte särskillt funktionell för att jag ska kunna hjälpa dem att förbättra den. Mina kunskaper inom kodning är ju inte tillräckligt bra för att göra värsta proffesionella webbplatsen tyvärr... 
Ja, lite stress över att bestämma mig för vem jag ska kontakta helt enkelt!!
 
Förutom att det känns jobbigt att tiden går fort i den bemärkelsen så känns det skönt att tiden går fort mot våren. Det känns verkligen att det håller på att bli ljusare ute, och solen har visat sig i två dagar nu, vilket både höjer humöret och gör mig piggare om dagarna! 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0