Fitbit Charge

Det här träningsarmbandet vi har köpt psykar en på ett så sjukt bra sätt! De tillfällen då jag tidigare av lathet valde vagnen väljer jag nu istället att gå. Det enda som stoppar mig är pissregn. Jag har varit ute och gått måndag, tisdag och onsdag denna veckan. Så himla skönt att komma ut och få en paus från plugget samtidigt som det är jättemysigt med all snö! 
 
Vi kör tävlingar varje vecka, och även om jag oftast förlorar eftersom de jag tävlar mot jobbar med jobb där de går hela dagarna (medans jag sitter framför min dator och pluggar) så är det en himla bra sporre för att försöka hänga med ändå! Man vill ju inte se allt för lat ut, samtidigt som man gärna vill nå sitt stegmål. 
 
Mitt stegmål har jag satt på 13000 steg. Det är ganska mycket när man sitter hemma om dagarna. I måndags gick jag drygt 17000 steg, medans det igår bara blev dryga 9000 steg. 
 
Måste säga nu när jag haft den i ungefär en månad att den var riktigt värd pengarna!! 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0