Hoppas ni är lika nöjda med påskhelgen som jag

Har haft en helt fantastisk ledig påskhelg! 
Fredagen var vi ute och kastade frisbee och sedan blev det tjejkväll med Anna och Carro, sangria de cava ala Lanzarote provades på. Fick inte riktigt till den, men gott blev det i alla fall! Lördagen började vi med att knäppa varsin 7,0 cider för att återhämta våra stackars huvuden, sedan blev det fotboll och mat på O'Learys och kvällen spenderades med spel och även då en massa sangria de cava!!
 
På söndagen blev det frisbeegolf och alkoholfritt. På kvällen gick jag hem till Helena för ytterligare en tjejkväll med god mat och catch up sen sist!
 
Måndagen tog vi en tur till Varberg där det blev lunch med familjen! Väldigt mysigt och riktigt god mat.
Sedan gick vi hem till Jojo och Mulle och spelade lite tv-spel. Efter ett tag kom vi fram till att vi ville spela alla fyra (de hade endast två kontroller). Så vi tog tåget till Göteborg och sprang runt på hela nordstan för att köpa spelet vi ville spela. Det fanns dock inte, och det slutade med att vi åkte hem till oss med lite mat och köpte spelet på xboxet istället. Sedan spelade vi som tokar tills sista tåget gick för Jojo och Mulle och de åkte hem. 
 
Crazy fun, varje dag helt enkelt!! Och nu är det tillbaka till verkligheten. Jag har suttit och pluggat sedan halv åtta imorse, med en uppgift som har deadline inatt. Det har faktiskt gått bra, men nu har jag fastnat lite - så dags för frukost!
 
Åh vad jag älskar våren när man har mer energi, livslust och spontanitet! Jag älskar också känslan av att ha hela sommaren framför mig! Trots att jag haft lite ångest över att jag lämnat så mycket kvar på min uppgift tills sista dagen (har nog aldrig tidigare haft så här mycket att göra samma dag som en deadline) så är jag bara sjukt lycklig idag, efter en så underbar helg.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0