Bilder från Lanzarote

Jag sitter och väntar på att tiden ska gå. Har tvättat hela morgonen och jag ska till jobbet och jobba vid ett. 
Känner den där välbekanta känslan som jag alltid hade förr (när jag jobbade pass som det jag ska jobba idag, regelbundet) när man bara vill börja jobba med en gång, och lixom bara sitter och stirrar på klockan för att jag inte orkar börja med något i rädsla om att glömma bort tiden. 
 
I alla fall så kom jag på att jag kunde passa på att utnyttja tiden till att lägga upp lite bilder från resan!
 
 
Chilou hjälpte till att packa...
Vi kom fram til ett soligt, men blåsigt Lanzarote!
Och gjorde oss hemmastadda i vårt lyxiga, stora rum!
Frukostbuffén var gudomlig, med omelett efter önskemål, bacon, färsk frukt, nybakat bröd och massa annat gott!
Vädret var inte direkt stabilt, regn i princip varje morgon. Moln varenda dag utan den dagen vi åkte hem, och enstaka soltillfällen när solen lyckades tränga bort molnen. 
Promenad från vår stad, förbi och längs med hela flygplatsen, och vidare till nästa stad där det blev lunch. En av få riktigt soliga dagar.
Sedan blev det wifi och sangria de cava! Mums!! (Det var nyckelpigor överallt!!)
Vi åkte till öns Huvudstad, som inte hade mycket mer att erbjuda än en riktigt god lunch med tapas!
Vi hittade även någon lite fästning i huvudstaden...
Glad pappa och god öl! På pappas tröja är det två små nakna människor - som pappa tyckte kunde vara med på bild!
På en restaurang låg en papegoja och slappade!
Väl hemma efter en vecka med frukostbuffé, var Lukas avundsjuk och ville också få njuta lite av frukostbuffé! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0