här animeras det så det ryker!

Igår satt jag hela dagen och gjorde en animering. På kanske 6 timmar fick jag gjort ett klipp på 8 sekunder. Det tar en jäkla tid när det är små små detaljer som ska göras för att få ett objekt att verka röra på sig framåt. 
 
Idag skriver jag rapport och pillar med små detaljer som känns fel i animeringen. Trodde denna uppgiften skulle vara svårare, men det var så kul att animera att det gick jättebra! 
 
Skulle vara skönt att bli klar med denna uppgiften idag, eller allra senast imorgon. Sedan jobbar jag ju fredag kväll och ända till söndag kväll. Sedan är det äntligen veckan som vi längtat efter! Veckan när vi hämtar hem vår egna lilla kattunge!! Det gäller bara att ta sig igenom en tung helg först....

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0