Eeeh sorry för dålig uppdatering...

Oj, jag glömde visst bort att jag hade en blogg också. Det roligaste är att jag har fler läsare när jag inte uppdaterar, än vad jag har när jag uppdaterar dagligen! 

Denna veckan har bestått av skola och jobb. Jag jobbade lördag, söndag och måndag. Sedan var jag i skolan igår, och idag har jag pluggat hemifrån.
Imorgon blir också hemmaplugg, och på fredag blir det jobb igen!

Vi var dessutom en sväng på ikea och köpte nya fräscha (matchande) sängkläder och jag har även hunnit med en fika med Anna och Carro. 

Helgen som kommer är fullspäckad med grejer, och det ska bli skönt att bara ha lite skoj och vara ledig!! 

Vi räknar ner dagarna tills vi får vår lilla kisse, och idag fick vi hem ett paket med kattlåda och transportbur.
Vi har en del småsaker kvar att köpa hem, men vi börjar närma oss!!




Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0